Friday, January 14, 2011

Xde Idea Kot.............!



Salam...


Ape yg sy nk letak utk entry hr ni ek? Bg la cdgn ^_^
Hmm, ad yg cdgkn sy letak hasil seni kreatif... ok jugak cdgn tu tp mungkin lain lembaran kot sbb dlm mase t’dekat ni sy masih gagal m’cerakin kn idea utk dijadikan bahan kreatif. Bg sy, hasil yg baik mesti dilakukan dgn teliti & murni... 

Sejujurnya sy teruja tp mcm yg sy katekn td... blum ade idea yg kreatif. Hmm, sbg titik mula... sy b’pndpt x slh skirenye sy lampirkan slh 1 hasil nukilan sy diruangan ni...

=)

KATANYA

Katanya,
Aku bertuah kerana disayangi
Katanya lagi,
Aku bertuah kerana dicintai

Kataku,
Tidak semua yang suka aku disayangi
Dan kataku,
Hanya segelintir yang mencintai diriku kerana diriku sesungguhnya

Aku masih berfikir akan perkataannya
Aku masih berfikir akan cara fikirnya
Kerana aku tidak berfikiran sebegitu
Dan fikiranku tidak menjangkaui pemikirannya

Tuhan,
Aku sandarkan segalanya pada-Mu
Semurni doa aku titipkan buat mereka
Kerana menyayangiku setulus hati
Juga mencintai kerana sebenarnya aku

Pd sape2 yg da bace, blh la tingglkn komen. Smoga komen2 anda m’jadi pemacu dlm m’hasilkan karya kreatif yg lebih baik. 


Nukilan kt atas tu sy dedikasikn buat insan2 yg menyayangi sy krn diri zaQea yg sebenarnye ^_^








No comments:

Post a Comment